Husband-tag.

1.2.2016


Heippa ja hauskaa viikon alkua!

Moni saattaa muistaa, että viime kesällä (?) blogeissa kiersi tällainen #boyfriendtag-(tai tässä tapauksessa husband-) kysely, missä bloggareitten paremmat puoliskot vastasivat kysymyksiin koskien vaimoa taikka tyttöystävää. Poimin nuo kysymykset jo kauan aikaa sitten vanhan blogin luonnoksiin ja tänään pyysin Liamia vastaamaan niihin :) Aika kultaista, kun antoi vielä luvan kuvata vähän hänenkin asuaan tänne ja päätin laittaa kaksi juttua yhteen yhdeksi postaukseksi.

Hauskempihan se häntä nyt vaihteeksi katsoa ja vastaukset tosiaan kirjoitti itseksensä ja vaikkakin hyyyvin yksinkertaisesti ja lyhyesti vastasikin, kyllä tuo siippa vain tuntee minut parhaiten :)

Toivottavasti teiltä sujuu englanti:


1. If your girlfriend wife is watching TV, what is she most likely to be watching?

Grand designs.

Tätä hän mietti pitkään, kun emme tosiaan omista telkkaria ja netistä välillä striimaamme britti-tvtä. Ja tosiaan Grand designs ja muut kiinteistöohjelmat/talonrakennusohjelmat on meidän molempien suosikkeja :)

2. Which salad dressing does she go for?
Extra virgin olive oil.
Täysin totta.
3. What's her least favorite food?
Meat.
Heh juu olen kasvissyöjä, mutta itse olisin tähän vastannut sienet ja tankoparsa. Kumpiakaan en voi sietää, yyyyyhh.
4. You're going out for dinner and drinks. What will she order? 
Sparkling water and a goat's cheese salad. 
Nappiin meni tämäkin :)
5. What's her shoe size?
6

6 on siis 39 ja juu mun jalka on 39-40.
6. If she was to collect something, what would that be?
Shoes. 
Tämä taas kuulemma oli helppo :D Laukkujakin voisin kerätä, mutta niissä olen enemmän järki- ja tarve-ihminen. Kengät taas <3
7. What could she eat every day without getting sick of it?
Cheese.
Oi kyllä <3 <3
8. What kind of music does she listen to?
Dionne Warwick and now The Who.

Mä kuuntelen kyllä kaikkea laajemminkin, kuin tuota sunnuntailevyä vain! Tykkään ihan kaikesta listahiteistä klassiseen. Mut juu, rupesin justiinsa laulamaan Pete Townshendin elämänkertaa ja pyysiin miestä aamulla laittamaan The Whon soimaan. Olen kyllä tykäänyt aikaisemminkin, enkä vain nyt tästä lähtien...
9. What kind of films does she like?
Rom com.

Jees, romanttiset komediat on mun lemppareita, mutta olen varmaan luonnonoikku, kun erityisemmin tykkää katsoa leffoja. En ikinä hingu elokuvateatteriin ja viime kerrasta on nyt vuosi (silloin Paddington lasten kanssa) ja sitä edellisempää kertaa en edes muista!
10. What color are her eyes?
Blue.

Correct!

11. Who is her best friend?
Reeta.

Reeta-kaveri on kyllä yksi tärkeimmistä ystävistä, mutta olen yllättynyt ettei vastannut tähän omaa itseänsä. Sekin on totta <3
12. What is something that you do often but she doesn't like?
Work.

:D :D :D
13. Where was she born?
Helsinki.

Kyllä, Naistenklinikalla samoin kuin meidän pojat.
14. If you were to bake her a birthday cake, how would it be like?
Raw if possible. 
Yyyy, no eikä! Mä en todella ole raakakakkujen suurin ystävä. Kyllä hänen bravuurinsa suklaa-chilikakku olisi paras mahdollinen synttärikakku. Mieluiten isäni tekemä valkosuklaakakku, naaam.
15. What does she like spending hours and hours doing?
People watching, blogging/pinning.

Heh, tämä osui ihan oikeaan :D
16. What is she particularly good at?
Pulling pints of guinness, being a mother to our 3 kids.
Ja kumpaakohan hän arvostaa eniten ;D Mutta ihan totta täydellinen Guinness-tuoppi on täydellisen latten kanssa taidetta ja molempien aikaansaamisessa olen kyllä erityisen hyvä :) 
17. What's the strangest food that she likes?
Smelly cheese.

Olisin luullut vastauksen olevan joku Suomi-herkku, kuten mämmi, koska en mä nyt erityisesti tykkää mistään kovinkaan haisevista juustoista.
18. What are the three things that she is always carrying with her?
Phone, camera, handbag.
Ja avaimet ja lompakko!
19. What gets her irritated?
Things not working the way they should. 
"Things not working the way she'd like them to work" voisi Jolla vieläkin totuudenmukaisempi vastaus :D
20. How about happy?
The kids and me (i hope). 
Kyllä :) Ja aurinkoinen sää.
21. Which famous person does she look up to?
No idea.

En mäkään tiedä. En mä sillä tavalla ihaile ketään julkkiksia vain yleisesti ottaen vahvoja ja viisaita ihmisiä.
22. How is she as a girlfriend wife?
Great. 
Mitäs siihen sitten lisäilemään :D
23. When did she meet your parents?
After 3 months dating.
Aivan. Muutin Irlantiin Liamin kanssa aikalailla tasan 9 vuotta sitten ilman, että olin ikinä käynyt täällä ja sillon tapasin myös apekset ihan ekaa kertaa. Jännitti aivan kamalasti!
24. What's her newest interest?
Finding a new home for us.
Voi kyllä! Vaikka nyt näyttää siltä ettei ennen Maaliskuuta ainakaan asiaan tule mitään muutosta/päätöksiä.
25. How does she dress at home? 

Well.

Noo, mun aamulook on yleensä kyllä aika räjähtänyt, mutta vaihdan yleensä päivävaatteet aika nopskaa päälle ja hengaan niissä myöhälle iltaan asti ennenkuin menen nukkumaan. Harvemmin siis kotona vaihdan verkkareita tms. päälle. Eli kai hän näkee mut useimmiten siisteissä vaatteissa :)
Antaako teillä muilla miehet valita heidän vaatteitansa vai onko heillä tosi tarkka oma tyyli ja omat ostokset? 

Meillä Liam on todella tarkka vaatteiden kanssa, vaikka mä ne suurimmaksi osaksi varmaan ostankin (synttärilahjoiksi/joululahjoiksi). Vuosien saatossa mulle on harjaantunut aika tarkka silmä sellain, että uskallan tehdä niin. Vain nuo kengät on sellaiset mihin mulla ei ole osaa eikä arpaa.

Yleensä Liamilla onkin jalassa tuollaiset valkoiset tennarit. Stan Smithejä on käyttänyt jo vuosia, mutta oikeastaan Puma, Nike, Fila tms. käyvät myöskin, mutta vain siis valkoiset sinisin tai vihrein yksityiskohdin. Onneksi hänen kanoottikokoansa löytyy usein outlethyllyistä :D Tennarien lisäksi Liam tykkää nahkabootseista. Sellaisista nauhallisista, esim. Timberlandeista, mutta siis tummanruskeista. 

Farkut löytyy yleensä aina Dieseliltä ja noita pitkähihaisia t-paitoja mun mielestä parhaita ja kestävimpiä löytyy H&M:n miestenosastolta. Liamilla on yleensä aina joku huppari päällä, mutta jokin aika sitten sanoi, että kaipaisi ehkä vähän skarpimpaa luukkia neljäkymppisten lähestyessa reilun vuoden päästä. Ostinkin hänelle joululahjaksi tämän Aran-neuletakin, mistä hän tykkää itsekkin onneksi tosi paljon :) Olen ehkä vähän fiilistellyt David Beckhamin viimeaikojen tyylikuvia, minkämoisia vaattehia voisin tässä yrittää hänelle tarjoilla tästä lähtien hihii ;D

***

Olisin mielelläni ihan ajan kanssa ottanut hänestä näitä kuvia, mutta kun matkassa oli taas muutama muuttuva tekijä, keiden kaitseminen täytyi laittaa prioriteetiksi, räiskäisin nämä vain aika nopskaa tuulen tuivertaessa porttikongissa. Mut siis aika hyvät poseeraukset ilman mitään ohjausta :)
Pitäiskös tehdä tästä tällainen aviomiestyyliblogi vaimotyyliin sijaan :D :D

Jes mutta siis huippua maanantaita kaikille! Mä oon ihan fiiliksissä, että meillä alkaa Elsin kanssa muskari tänään talvitauon jälkeen. Kivaa saada siitä ryhtiä viikkorytmiin plus sielä Kylemore Abbeyssa on aina niin ihanaa käydä :) Kuulemisiin, Sara xxx

6 kommenttia on "Husband-tag."
  1. Ihana kun pojat yrittää kopioida isänsä nojailutyyliä! <3

    Minä pääsen vaikuttamaan aika mukavasti miehen tyyliin ja vuosien mittaan onneksi olen saanut sinne työstettyä vähän eri värejä eikä aina mustaa, harmaata ja tummansinistä. Mutta toisaalta menee se meillä toisinkin päin, että mies kertoo oman mielipiteensä minun vaatteistani ja joskus ne parhaimmat bongaukset tuleekin häneltä, kun ollaan vaatekaupoilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pojat haluaa olla just niinkuin daddy :) Fionnillekkin piti oikein etsimällä etsiä vyö, kun daddyllakin on. Itseasiassa ostan pojillekkin hyvin samantyylisiä vaatteita, kuin Liamilla on :)

      Ja Liamilla on kanssa aika sini-musta-harmaa-valkoinen vaatekaappi. Pari eriväristä hupparia kylöä löytyy, mutta ei mitään räikyvää. Sitäpaitsi sama juttu meilläkin; kyllä mä kuuntelen hänen mielipidettä mun vaatteista :)

      Poista
  2. Hei tää oli kiva ja suloiset tosiaan nuo isänsä asentoa matkivat muksut:) Mulla ei ole tähän hätään miestä, mutta esitin muokatut kysymykset 4v pojalleni..pienen miehen näkökulma äidistä oli aika symppis<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi onkin söpö idea! Pitää tulla öukemaan vastaukset ja ehkäpä varastan itselleni idean :))

      Poista
  3. Voi vitsit kun oli kiva lukea tällainen postaus :) Kuvauspaikkakin on jotenkin niin ihana. Mun miehen tyyliin olen varmaankin vuosien varrella vaikuttanut, mutta tykkään että hänellä itselläänkin on hyvä maku pukeutumisen suhteen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit! Mulla oli aluksi mielessä ihan weilainen kuvauspaikka tälle hänen asulle, mutta tämä paikkasattui niin sopivasti kohdalle ja on munkin mielestä aika kiva. Tuola ulkona vain myrskyää järkky Henry-myrsky ja mulla päässä ollut hattu lensi jatkuvasti tuulenpuuskassa tuonne sisäpihalle. Aika kultainen mies, kun ilman takkiakin suostui kuvailemaan :D

      Poista

Kiitos, jos kommentoit. Olet huippu!