Tytöt farkuissaan.

5.2.2016
Hip hei, kello täällä 21:12 ja vihdoin ehdin istumaan koneelle tätä kirjoittelemaan. 
Yht'äkkiä tuntuu, että tämä viikko sujahti vaikka kuinka nopeasti. 
Tänäänkin on tullut suhattua niin tukkaputkella, että se kolo, missä näitä kuvia meinasin ottaa jäi ihan pariin minuuttiin eli siksi nämä on nyt tätä taattua kiireinenmutsi-laatua.

Mut pitihän mun nyt sitten vihdoin ottaa meidän tyttösten uusista farkuista toiselle, eli minulle, tarpeeseen ja Elsille... No Elsille, koska hän olin monta viikkoa jo toiveikkaasti pukenut isoveljen farmareita ja pyytänyt "faakkuja". ja ja satuin sopivasti olemaan Nextissä pyörähtämässä, kun huomaisin nämä hahmofarkut ja otin ne jo käteenikin ja ajattelin, että Elsi kyllä rakastuisi moisiin ikihyviksi. Vein farkut kuitenkin hyllyyn ja samalla mies soitti kaupan ulkopuolelta, että onko meillä tytölle mitään vaihtoalaosia? No ei ollut (en edes muista milloinka olisin viimeksi hoitolaukkutyylistä-kassia raahannut mukana ?!) ja niinpä marssin Pipsa farkkuineni kassalle.

Omissa girlfriend farkuissani olen nyt kulkenut koko viikon ja tykästynyt todella, mutta samalla muistin, että näihin farkkufarkkuihinhan tulikin aivan sairaan nopeasti polvipussit! Ilmankos nykyään tämäntyylisissä on reiät polvissa jo valmiiksi :) Mutta siis tykkään ja voin farkkulistalta laittaa raksin ruutun, että farkkuasiat on kunnossa siihen asti, kun nämä jäävät ihan liian isoksi :D Toivottavasti kevään mittaan...

Elsi on saanut tänään valita asunsa täysin itse ja olin jo aivan varma ettei hän aamun aloittaneesta keijuasusta hevin luovu edes ruokakauppa reissulle, mutta naiset on naisia ja sitten hän jo ilmoittikin, että "puku pois, faakku päälle" :) 

 Tämä toimisi aikuisillakin: valkoinen kuvioneule, vaaleansiniset farkut ja venykenilkkurit :)

Meidän ensimmäiset hahmovaatteet, kääk! 

Mutta kyllä tuo Pipsa Possu on niin symppis hahmo ja meidän lasten suosikki, että tällaiset pienet yksityiskohdat on vain ihan hirmuisen somia mun mielestä :))

Äh ja joo, älkää välittäkö tuosta mun hair dosta tai pikemminkin hair don't. Tulin nyt lopulta siihen tulokseen, että kasvatan otsikset pois, koska ongelmaksi osoittautuivat aurinkolasit. Tai siis, että mun ainokaiset aurinkolasit ei sovi otsiksen kanssa laisinkaan. Olen tosi valoherkkä ja aina esim. ajan autoa aurinkolasit päässä. Otsis on nyt saanut majailla pipon tai hatun alla tuollaisella sykkyrällä, kun ollaan pois kotoa liikenteessä, mikä tietysti tähän vuodenaikaan onkin loistava juttu. Olin ihan unohtanut koko kuvaamisessa, että mulla ei ollut sitä halvatun pipoa päässä :D

Jes, mutta nyt täytyy jatkaa vielä muutamia kotihommia ennen nukkumaanmenoa, koska lähdetään lasten kanssa huomenna anoppilaan yhden yön yökyllään ja sinnekkin täytyy totutusti pakata vaikka kuinka :D Hauska viikonloppua ja kirjoittelen kyllä jo uudestaan viimeistään sunnuntaina :)
Sara xxx

Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos, jos kommentoit. Olet huippu!