Äidin kosmetiikkatulijaiset.

4.3.2016
Heti, kun äiti kertoi varanneensa lentoliput tänne Irlantiin, aloin jo mielessäni tekemään pientä ostoslistaa äidille. Nimittäin, koska suosin luonnonkosmetiikkaa, en ole tarjonnasta huolimatta löytänyt itselleni yhtä sopivia tuotteita, kuin Suomesta. En ole ehtinyt perehtyä mistä saisin Mádaraa tänne tilattua, sillä se on ollut ehdottomasti lempparein merkki jo varmaankin 6-7 vuoden ajan. Monia muita toki olen kokeillut, mutta Mádaraan palaan :) Lokakuussa omalla reissullamme santsatut putelit alkoivat sopivasti vedellä viimeisiään, mutta samalla luin muutamasta eri blogista uudesta Mádaran huokeampihintaisesta sarjasta eli Mossasta. Mádarat kun ovat melko kalliita, innostuin samoin tein.

Äidille siis viestittelin, että osta Madaran Moonshine-värivoide ja Mossan putsari ja jokin oikein kosteuttava kasvovoide.

Mossan supersuosittu kasvojenpuhdistuvaahto oli loppu kaikkialta (jopa maahantuojalta) suuren suosion takia ja niinpä pyysin äitiä ostamaan se sijaan hyväksi havaitun Mádaran puhdistusmaitoemulsion. Se on todella hyvä tuote kuivalle iholle ja samalla tökötillä saa kaikki meikit pois, mistä mä olen aina wash and go-ihmisenä tyytyväinen. Itseasiassa parempaa kasvoputsaria ei minulle ole tullut vastaan ja siksipä Mossan vaahto olisi kiinnostanut kovasti, koska sekin kuulemma on hyvä kuivahkolle iholle toisinkuin Mádaran puhdistusvaahto, mikä sekin on hyvä putsari, mutta ei sovi mun ihotyypille.

Jokin oikein kosteuttava kasvovoide Mossalta oli valikoitunut tuoksi Vitamin cocktail (5in1 ultra moisture)-päivävoiteeksi. Hinta vissiinkin 13-14 euron paikkeilla ja tämä tuote on IHANA! Mieto tuoksu ja voide tosiaan tekee, mitä lupaa. Joskin ihoni on kaivannut ihan superpaljon kosteutta viime aikoina eli iltaisin olen levittänyt tätä jopa kaksi kerrosta. Erillinen yövoide olisi siis minulle paikallaan, mutta tälläkin selviää. Ehdottomasti suosittelen.

Moonshine värivoiteen sijaan mammalle olikin näköjään valikoitunut pinkkipigmenttistä siskoaan keltaisempi Sun flower. Joskaan tämä ei ole suuri ongelma, koska kohtahan minulla on toivottavasti ruskettuneempi iho (purkista jopa, ajattelin kokeilla yhtä uuttaa luomukosmetiikka itseruskettavaa). Tykkään tosi paljon tästä kevyesti peittävästä värivoiteesta ja sen kanssa itselleni yleensä riitää irtopuuteri ja valokynä. Juuri nyt minulla on käytössä Laveran mineraali-irtopuuteri ja moussemainen meikkivoide, mikä on omaan makuuni liian paksu ja kuiva pakkeli, mutta toki käytän sen loppuun ennenkuin siirryn takaisin tuohon Mádaraan.



Niin ikään blogeista luettuani innostuin Lumenen uudesta True mystic volume mascarasta ja onneksi vielä viime hetkellä äiti nappasi senkin mukaan. Ja kuulkaa tässä on tuote, mikä on kaiken hehkutuksen arvoinen! Ehkä jopa paras ripsari, mitä olen ikinä kokeillut ja se on paljon se. Tykkään, että harjas on tiheä, mutta pehmeä ja todella tuo kaikki ripset esille. harmi ettei tähän hätään ole havainnekuvaa, mutta voin kyllä laittaa. 

Et sellaisia kosmetiikka suosituksia tällä kertaa :) Hyviä tuotteita on ilo hehkuttaa! 

Täytyy muuten kertoa vielä tälläkin puolen, että tein viime Sunnuntaina teille sitä lihapullareseptivideota ja se onnistui oikein hyvin, mutta jostain syystä editointivaiheessa videosta hävisi kuva ja vain ääni kuului. Enkä sitten saanut sitä edes oikeeseen formaattiin...Hitsit vaan, koska se vidon teko oli ihan superkivaa ja innostuin todella. Ja koska tekniikka ei ole ollut mun puolella viimeaikoina, onnistuin tiputtamaan mun kännykän laattalattialle ja se meni ihan lopullisesti rikki. Huomenna todennäköisesti saan haettua uuden luurin ja sillä ajattelin sit koklata tehdä videota :)

Jep, mutta nyt naapurin pojan synttäreille ja oikein kivaa perjantaita kaikille! Sara xxx

6 kommenttia on "Äidin kosmetiikkatulijaiset."
  1. Kiitti ripsarivinkistä, kaipa sitä täytyy sitten kokeilla :)
    Mä olen tykästynyt supermoodin yövoiteeseen, paras ikinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä kandee kokeilla ja just mietin, että täytyypä pyytää äitiä lähettämään iusi purtilo valmiiksi odottamaan :))

      Poista
  2. Voi vitsit kun oli kiva lukea tämä postaus.
    Juuri vähän aikaa sitten ostin ensimmäisen kerran Madaran tuotteita ja tykkään tosi tosi paljon. Minulla on Madaran purifying foam puhdistusvaahto ja Madaran sos*moisture cream kosteusvoide ja lisäksi haluaisin saman sarjan kasvoveden. Aika tyyriitä ovat, mutta tykkään. Ja tosi kiva vinkki tuo Mossa, täytyypä testata sitä myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen, että mä olisin tuosta Mossasta vieläkin innostuneempi, jos asuisin sielä apajilla ja voisi kunnollatestailla :)) Mutta Madara on tosiaan aina hyvä. Hauska, että sinäkin olet sen merkin löytänyt :))

      Poista
  3. Kiinnostaa ehdottomasti se ripsarikuva, olen kriisissä, kun en löydä millään nyt sitä luottomaskaraa itselleni. Nyt kokeilussa Make up storen multilash ja ihan ok, ei mitään riemun kiljahduksia toistaiseksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin huomenna laittaa kuvan tuonne blogin facebookin puolelle :))

      Poista

Kiitos, jos kommentoit. Olet huippu!