Perjantaikorot.

20.5.2016
Heippa vaan ja loistavaa viikonlopun alkua tyypit! Perjantai on sellainen päivä, milloin meillä on miltei aina just sama rutiini. Ja oikeastaan sen rutiinin tärkein juttu on, että on kaupassakäynti päivä. Kipaisen täydentämässä toki jotain juttuja viikon mittaan, mutta isot ostokset tulee tehtyä aina perjantaina. Isot ostokset = autoilua = loistava syy pistää korkkarit jalkaan :)

Mä oikeastaan tykkään hurjasti korkokengistä, mutta tällain kotiäitinä niille ei niin paljon arjessa tule käyttöä ja aikuisten iltaulkoilutkin on niin harvassa, että yritän kyllä tilanteen tullen aina pistää korot jalkaan kun vain voin. Siispä perjantaisin kopsutellaan kaupan käytävillä tälläviisiin.

Koska täällä landella vieläkin maalaisemmat aina käyvät nimenomaan perjantaisin kaupoilla, on Supermarketissa monet muutkin daamit parhaimmissaan. Ylipäätänsä täällä nyt erityisen laittautunut äitiliini ei mitenkään erityisesti kiinnitä huomiota. Irlantilaiset naiset tykkäävät pukeutua naisellisesti ja hiukset ovat aina suoristetut, värjätyt ja vimosen päälle ihan mummoillakin. Itseasiassa minä wash and go-hiuksineni olen varmaan sieltä luonnollisimmasta päästä :)

Päällä oli muutenkin aika lemppari asu, joskin asukuvien ottoon oli huonossa valossa n. 4 minuuttia, milloinka kameran akkukin sopivasti tyhjeni eli paras otos oli tämä epäselvä silmätpuoliksikiinni kuva. Ei nyt kovin kesäistä, mutta täälläpä onkin tänään +11 astetta ja sataa kaatamalla. Olin aamukävelylenkin jälkeen kuin uitettu koira. Ja koira vasta uitettu olikin!

Kengistä sen verran, että ne ovat New Lookin nettikaupasta tilatut ja heidän valikoimistaan löytyy tosi hyvin leveälestisiä wide fit-kenkuleita, jos sieltä löytyy joku muukin sämpyläjalkainen. Koot vastaavat tosi hyvin juuri sitä oikeaa. Mulla on 39 jalka ja nämä on 39. Materiaaliltaan ihan aitoa nupukkia ja tekonahkakenkuleiden rinnalta tuolta New lookista löytyy paljonkin aitonahkaisia kenkiä ja olen ollut laatuunkin hurjan tyytyväinen. Minulla on siis tuolta useampiakin pareja ollut :)

Farkut ja takki on Bershkasta, mikä näköjään myös nykyään toimittaa Suomeenkin. Farkut on nämä ja tällaiset köyhän naisen LiuJo push up-farkut. Tosi hyvät napakat ja mulla on näistä koko 40, mikä on normistikkin kokoni. Suositus siis myöskin. Kuvaan olisin tosin voinut kiskaista niitä vähän ylemmäs, mutta oh well, nämä nyt on näitä.

Takki taasen löytyy täältä ja on mun ihan suosikki. Etsin ikuisuuden just tuon mallista nahkatakkia, mutta sellaista ei minun hintahaarukassa tullut vastaan. Jouduin siis nahkaisuudesta tinkimään, mutta muuten takki on ihan älyttömän mieluinen ollut nyt tässä jo pari kuukautta. Ja toisaalta eipähän tarvitse näissä sadesäissä varoa lainkaan. Sellaiset biker-malliset takit ainakin minun päällä näyttää niin herkästi village peoplemaisilta, jos tiedätte mitä tarkoitan :)

Jees mutta loistavaa päivänjatkoa ja me lähdetään nyt lasten kanssa uimaan, ihana friday treat ylläri lapsille :)) Kuulemisiin, Sara xxx


Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos, jos kommentoit. Olet huippu!