Ranta ja itsetehty neule.

7.10.2016
Tiedättekö tajusin juuri, että olen eka kertaa koko elämässäni muuttamassa sisämaahan. Se ahistaa ihan pikkiriikkisen kyllä, täytyy sanoa. Mä luulen, että meitä on kahdenlaisia; merenrantatyyppejä ja sisämaatyyppejä. Sisämaalaisille ei niinkään ole ongelma asua merenrannalla, mutta merenrantatyypeille... 

Se ranta on minulle sellainen paikka, missä hengitys kulkee helpommin, ajatukset selkenevät, paha mieli kaikkoaa ja tunnen olevani vapaa. Onhan tuolla Killarneyssa se valtava järvi toki ja meren äärelle lienee vain puolisen tuntia ajomatkaa, mutta ei se ole sama. Tätä tulee Connemarasta kaikista eniten ikävä <3
Mutta asiasta kukkaruukkuun; päälläni on kuvissa itsetekemäni Skappel-neule (tällä ohjeella). Ja juu alkuperäisesti kuulin neuleesta Kalastajan vaimo-blogista, mutta koska en todellakaan ole yhtä kätevä  ja erinomainen emäntä, minulla meni tämän tahkoamiseen melkein puolitoista vuotta :D Lankana minulla oli ihanan ylellistä silkki-alpakka-lankaa ja babymerinoa; mitkä satuin löytämään täkäläisestä neulekaupasta aivan pilkkahintaan! Koko paidan hinta on siinä 35euroa. Tämä neule on on unelman pehmeä ja vaikka olenkin sen kertaalleen purkanut osiin ja korjannut mallia, täytyy noita hihansuita fiksata jotenkin ehdottomasti. Kenties poimin silmukat ylös ja teen sittenkin resorit, sillä nuo leveät holkit ei ole minun juttu. Ja näin lämpöinen neule olisi sääli jättää käyttämättä vain siksi ettei se ole just oikeanlainen. 
Seuraavaksi mun tekisi niiiin mieli neuloa tämä Pickles <3 Dagny-mekko vaaleanharmaana. Mulla on ihanaa Dropsin lankaa tuolla just sopivasti valmiina, mutta hitsit milloin sitä kerkiäisi tässä muka istumaan alas ja vain kutomaan! Kyllä mä niin odotan, että muuttolaatikot on tyhjennetty (pitäisi pakatakkin ensin ;)) ja voidaan taas alkaa elämään tavallaista elämää <3 

Ihana uutinen on se, että eilen kuultiin uusilta huudeilta vapautuvan just pari taloa, joista jompikumpi voi oikeasti olla meidän tuleva koti. Viikon päästä lähdetäänkin miehen kanssa Killarneyyn minilomalle järkkäilemään asioita ja sitten voidaan tosissaan pistää tämän huushollin pakettiin. Nyt vain kaikki sormet ristiin, että meille löytyy koti :)


Nyt vain kaikille teille lukijoille ihanaa perjantaita ja kertokaahan; 
kaipaisiko joku tähän blogiin sitä mobiililaite-versiota? 

Mulla ei ole se käytössä, koska jostain syystä tämän blogipohjan mobiiliversio on aivan älyttömän kapea ja kuvista ei suunnilleen näe mitään + teksti ryhmittyy tosi huonosti. Olen vähän miettinyt ostavani blogille uuden ulkonäön ja moobiilisoveltuvuuden Etsystä, jos se tekisi tästä housefivestä pikkusen lukijaystävällisemmän. 

Eli hep vaan kommenttilaatikkoon niin pääset vaikuttamaan :) Sara xx



2 kommenttia on "Ranta ja itsetehty neule."
  1. Peukku täältä mobiiliversiolle :) Hyvää viikonloppua! -eevaos

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä, yritän saada asian hoidettua asap :) mukavaa viikonloppua myös sulle!

      Poista

Kiitos, jos kommentoit. Olet huippu!