Takki kuin aamutakki.

16.10.2016
Tässä jonkunmoisen pienentymisen tuloksena annoin hyvillä mielin vanhoja talvitakkeja eteenpäin niin kierrätykseen kuin Syyriaankin lähtevään konttiin, mutta samalla toki omat henkarit jäivät tyhjilleen. Ei sillä nyt että akuutisti etsin muutakuin sydäntalveen toppatakkia, sattui tämä pidemmän mallinen musta takki vastaan ihan muilla asioilla käydessä ja kyllä, tämä oli täysin heräte-ostos, mitä en juuri enää harrasta. Nyt kylläkään en voi kauheasti potea morkkista, sillä olen erityisen ihastunut takkiin ja käyttänyt sitä miltei joka päivä jo useamman viikon ajan.

Minulla vartta löytyy 171cm, useatkin takit päättyvät vähän pöhkösti puolireiteen ja omaa silmää miellyttää nyt eniten tällainen ylipolven malli. Tämän takin kun kietoo päälle, on olo yhtä mukava kuin aamutakissa ja onhan tämä vähän muutenkin tuollainen aamutakkimainen :) Alle mahtuu runsaasti lämmintä ja takki on myös auki kivan näköinen.

Takki Newlook.
Villakangastakista ei voi samassa lauseessa puhua, kun sisältö lienee eniten estereitä. Toisaalta oma kukkaroni ei tällä hetkellä taivu yleellisempiin merkkeihin ja uskon kyllä hyvällä huolenpidolla edullisemmankin takin pysyvän ryhdikkäänä. Ostospussukassa itseasiassa onkin tarrarulla lähinnä omia suortuviani takin pinnasta pyydystämään.

Asu on nyt kauttaaltaan aika tummanpuhuva, mutta olen kyllä aina viihtynyt parhaiten mustassa, että mitäs sitä hyväksihavaittua muuttamaan :) Jostain blogista muistan lukeneeni kerran loistavan lausahduksen, että voi hyvin käyttää tylsempiäkin vaatteita, jos persoona on loistava :D Et yritetään vaikka sit mennä sillä :))

Tämä kuvan nyt on vähän heilahtanut, mutta eipähän näy tuo leuassa mollottava jättinäppylä niin hyvin, kääk! Naurettiin miehen kanssa, että joko hänestä on tullut parempi kuvaaja tai mä olen osannut vähän paremmin kuvissa rentoutua, kun jokaikistä otosta ei tarvitse enää deletoida suorilta käsin. Mutta oli niitä Chandler-irvistyksiäkin taas aika liuta... ;)

Tänään pääsemmekin ihan kunnon kuvaajan käsiin, kun valokuvaajaystäväni ottaa meistä hiukan pariskuntakuvia uudelle nettisivullensa. Ideoitiin näitä meidän uusituiksi hääkuviksi, kun alkuperäiset eivät minua moninaisista syistä oikein miellytä. Jää täältä Connemarasta toivottavasti mahtavana backdroppina sellainenkin muisto. Todennäköisesti voin teillekkin jotain noista kuvista jakaa jossain vaiheessa :)

Mutta nyt oikein mukavaa sunnuntaita ja kuulemisiin! Sara xxx


2 kommenttia on "Takki kuin aamutakki."
  1. Suloisen kuuloisia suunnitelmia <3
    Toi takki pukee sua tosi hyvin!
    Mun pitäisi kanssa hankkia jokin villis, sillä edellinen on nyt yhdeksän vuotta vanha koinsyömä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kanssa hurjasti ja on mun mielestä luonnossa kivemman näköinen kuin näissä kuvissa. Ainakin tyttökaverit täällä kovasti kehuivat :)
      Mulla on toinen villakangastakki sellainen lyhyt musta kaksrivinen ja vähän jakkumainen ja se on kanssa 9 vuotta vanha. Täysin vielä kuosissaan, vaikka onkin 100% villakangasta tai siis ehkä juuri siksi :)

      Poista

Kiitos, jos kommentoit. Olet huippu!