Vapaapäivä.

26.8.2017
Vapaapäivä sanan todellisessa merkityksessä. Tarkoittaa just tänä elokuisena lauantaina sitä, että mieskin on vapaalla ja mä lähden pari tunnin päästä Corkiin ystävän luokse yökylään. Alkuillasta suuntaamme dinnerille ja siitä sitten varmaan drinksulle tai parille.


Tämä on mun eka tällainen oma meno sitten joulukuun! Toki nyt Suomessa liikuin vähän itseksenikin, mutta en päässyt rimpsuttelemaan olleskaan, kun olin kipeänä.

Mua jännittää ihan kamalasti, iiik! Ei sillä, että tässä olisi oikeasti mitään jännitettävää, mutta tällaista tää vähän on ollut noiden paniikkihommeleiden jälkeen. Uudet tilanteet saa perhosia masuun ja välillä on vähän vaikea erottaa, että miten päin olla. Onneksi ystävälle voi aina sanoa just, mikä olo on ja eiköhän tämä tästä laukea, kun ajelen tuonne Corkiin päin :)

Ajattelin ensin piipahtaa yhdessä kauppakeskuksessa, kun kerrankin yksin voin. Tässä olisi vähän suuniteltua asua illalle. Mukavaa ja vähän sitä jotakin :) Voi olla, että jos satun jonkun uuden topin löytämään, niin harmaa body vaihtuu siihen. Mutta yleensä iltamenoihin tykkään enemmän panostaa korkoihin ja koruihin ja sit valita sellaiset vaatteet, mitä ei tartte nykiä taikka mitkä ei rajoita liikkumista. 



Korvikset löysin alkukeväästä Dorothy Perkins-kaupasta ja niitä olen kyllä käyttänyt paljon arjessakin. olivat alessa vain naurettavat 3 euroa ja mulle on toisen iskemättömät varalla, et jos näistä toinen tai molemmat hukkuu tai menee rikki. Pikkuveska on äitini vanha. Nahkainen kirjekuorilaukku on ostettu Italiasta ja mä vain lisäsin siihen ton ketjun. Ei siis mitään merkkiä, mutta tunnearvoltaan mulle tosi tärkeä.



Kengät sain Liamilta synttärilahjaksi. Itseasiassa tilasin nämä myös mustana ja hän sitten sanoi, että pidä molemmat <3 Siksi kaksin kappalein, että nämä ovat ehkä mukavimmat korkkarit, mitä olen ikinä omistanut! Vaikka olivat aika halpikset New lookista (tässä suora linkki), näissä on koko lestin mitalta sellainen tyyny ja olen näissä ja niissä mustissa kipsutellut menemään tuntitolkulla eikä tunnun missään. Harmi vaan etteivät ole oikeaa nahkaa!

Täytyy myöntää, että punaisissa korkkareissa on heti sitä jotakin ja siksi ne valikoituvat jalkaan vielä ehkä mustia useammin.

Nyt mun pitäis tässä vielä meikata ja pakata kamat ja suunnata sitten matkaan! Toivottavasti huomenna ei ole ihan kamala olo, kun mulla tuppaa jo lasillisestakin viiniä nykyään tulemaan päänsärky. En nyt sitä holia ole kuitenkaan kaksin käsin kiskomassa alas, kun kivempi vain seurustella ja vähän ehkä tanssahdella kaverin kanssa, kuin örveltää :D Ei enää jaksa eikä pysty, heh :D

Jeps, mutta toivottavasti teillä on kanssa kiva viikonloppu meneillään. Meillä viedäänkin sitten viimeisiä lomapäiviä ja loppuviikosta alkaa lasten koulut. Siinä se sitten menikin taas yksi kesä! Mutta nyt, kuulemisiin!!

10 kommenttia on "Vapaapäivä."
  1. Kuulostaapa kivalta! Hauskaa iltaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru ja odotan, että me joku päivä päästään yhdessä hotellilomalle!

      Poista
  2. Rentouttavaa ja hauskaa reissua! Olet sen ansainnut!
    Hertta <3

    VastaaPoista
  3. Hauskaa iltaa ja muista nauttia ystäviesi seurasta! Ihanan simppeli, mutta silti tyylikäs asu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja tuo oli kyllä hyvä ja helppo asu. Lisäsin siihen vielä sellasen pidemmän yksinkertaisen kaulakorun ☺️

      Poista
  4. Ihanaa, omaa aikaa ja tyttökavereita. Toivottavasti oli kiva ilta! Asu näyttää huipulta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oli tosi kiva ilta, mutta tänään kyllä vähän väsyttää 😅

      Poista
  5. Vitsi kuulostaa ihan mahtavalta. Hetket ystävän kanssa on sellainen energiapaukku että. Kiitos kenkävinkistä, ihastuin noihin oitis <3 Ja kyllä, niissäpunaisissa on vaan sitä jotain.

    Kivaa iltaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on ja erityisen kivaa päästä höpöttelemään aina välillä suomeksi ☺️
      Jos meinaat nuo kengät tilata, niin koosta sen verran, että mun 39,5 koon jalalle oli parempi ottaa 39, kuin 40 lli liian iso. On kyllä ihan huiput korot, kun taas tuli käveltyä näillä vaikka kuinka ja tanssittuakin eikä tunnu missään.

      Poista

Kiitos, jos kommentoit. Olet huippu!